Alla inlägg under juni 2012

Ont

Av Helena - 4 juni 2012 17:59

Tjena!


Och idag kan man säga att jag har ont i mina benhinnor. Kan vara för att jag gick på löpbandet igår + 1 timmes promenad ute. Har ju inte gått promenader på ett tag nu, så det är väl därför. Det gör ont!

 Nåja, lite massage och Cool salva på benen, så blir det nog bättre.


Träningen igår bestod av lite kondition;

20 min cykel

20 löpband (både gång och lite joggning)

15 min cross

Senare på kvällen var jag ute och gick 1 timme


Ikväll blir det bara 1 timmes promenad. Ute i regnet! Usch, vilket väder vi har. Värmepumpen hemma går för fullt och det är juni. Var är sommaren?


Hur går viktnedgången då? Nja, inte riktigt så bra som jag tänkt mig. Men jag får väl köra på Camillas råd, dvs bara gå ner 0,5 kg/vecka. Om jag ens fixar det?? Det känns som om det 7 första kilona gick ganska bra, sen stod jag still väldigt många veckor. Nu har jag väl gått ner några hekton eller så, igen. Hoppas nedgången fortsätter. Måste  ju få fart på förbränningen, så det händer något. Lätt att jag ger upp annars.

Och ge upp vill man ju inte.







Av Helena - 1 juni 2012 19:44

Hej,


Snart final i Let´s Dance! Hoppas på att Anton vinner, han är absolut bäst! Men oj, så tråkigt att det slutar...

Let´s Dance är helt klart ett favoritprogram, Älskar´t!

Skulle vara kul att vara med....fast jag är väl inte speciellt känd. Man måste väl vara känd för att vara med?


Okej, träningen idag då, hur gick den? Joovars, hyggligt, om jag själv för säga det. Försöker intala mig att det går såå bra. P T Camilla skrattade och hade kul som vanligt (försöker intala mig själv att hon tycker att jag är duktig). Nää, men hon är ju asbra och peppande, det är ju hon som får mig att inta den röd-lila färgen i ansiktet. När man kom tillbaka till jobbet, så undrade ju folk vad jag gjort.


Tränade mycket ben idag. Undrar om det finns någon som tycker att utfall är kul och skönt att göra?

Tror inte det..

Blir en repa på gymmet i helgen igen. Ligger efter i schemat. Har visst 4 timmars promenad att ta igen också.

Men jag har ju hela helgen på mig!


Hejdå!

Presentation


Jag köpte en våg i januari 2012 och när jag ställde mig på den, tänkte jag; Antingen har jag övervikt eller så har jag underlängd. Men hur det än är, så är 100 kg för mycket till mina 158 cm.

Nu börjar min utmaning!

Kontakta mig

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards