Alla inlägg under december 2014

Av Helena - 21 december 2014 17:44

Hejsan,

Det här kan bli årets sista blogginlägg!

Och förresten, en av de första också:)

Så....vad har hänt sen sist?
Jag har bytt jobb, bytt träningsställe, har kommit igång med träningen igen, fått lite nya ideer och lite annat.
Och nu är det dags att sätta upp lite mål inför 2015. För några mål måste man ju, även om många tycker det är trams. Måste bara fundera ut vad jag ska sätta upp för mål. Ett mål är väl i alla fall att gå ner i vikt. Som det alltid är och har varit de senaste 25 åren.
Men jag känner att 2015 kommer att bli ett bra år, på många sätt och vis.

När det gäller viktnedgången så är mitt första delmål att gå ner 7 kg. När jag klarat det så blir det hotellövernattning med träningskompisen Laila. Nice!!

En arbetskamrat har gett mig en utmaning och det är att klara 50 kg i bänkpress.....shit, jag måste träna på utav bara sjutton. Jag vet inte ens om det möjligt, är det det?? Troligen inte.....haha!!!

Men inget är omöjligt, eller hur?

Nu är tomtarna framtagna och nu väntar jag på julen:)

Hejdå!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag köpte en våg i januari 2012 och när jag ställde mig på den, tänkte jag; Antingen har jag övervikt eller så har jag underlängd. Men hur det än är, så är 100 kg för mycket till mina 158 cm.

Nu börjar min utmaning!

Kontakta mig

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards