Alla inlägg under april 2014

Av Helena - 28 april 2014 22:52

Hej,

Jaha, då var man igång igen.
Nya tag, nya krafter och mer motivation!

Dag 1 av 90

Det har gått sådär....Det sket sig med promenaden i morse. Jag var för en gång skull laddad när jag vaknade i morse. Tills jag såg att jag ställt klockan fel!! Hann aldrig ut.....men nu har jag ställt klockan på 05.20 och inte 06.20

Jag har inte riktigt fått i mig all mat som det var tänkt. Men i morgon går det bättre. Tänkte även köra lite styrka i morgon. Och sen har jag haft dålig koll på hur mycket vatten jag har druckit men det är åtminstone 1,5 l. En hyfsad första-dag!

Nu ska jag försöka sova!

God natt!



Av Helena - 18 april 2014 20:02

Hej,

Nu var det länge sen jag skrev här.
Men jag tror och hoppas att det blir en ändring på det snart. Eller jag vet att det blir det!

Då jäklar!!

Presentation


Jag köpte en våg i januari 2012 och när jag ställde mig på den, tänkte jag; Antingen har jag övervikt eller så har jag underlängd. Men hur det än är, så är 100 kg för mycket till mina 158 cm.

Nu börjar min utmaning!

Kontakta mig

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards