Alla inlägg under juli 2013

Av Helena - 6 juli 2013 11:44

Hej,

Idag skiner solen och det är såå skönt!
Idag ska jag inte vara sur och klaga på det dåliga semestervädret.

Varje år när vi är här i stugan, så brukar vi köpa upp Flens alla tidningar.
Vi har börjat lite smått....haha!! Kolla in valet av tidningarna. Det börjar med en Fitness tidning och slutar med Hemmets veckotidning. Den sista köpte jag för korsordets skull:) Jag har visserligen kollat igenom tidningen, hittade en del intressant läsning, faktiskt. Är det ett dåligt tecken??



Av Helena - 5 juli 2013 12:30

Hej,

Ligger här i solstolen och försöker påminna mig om att man kan bli brun även om det bara är moln på himlen. Men det är helt, jäkla otroligt! Varje år jag har semester vägrar solen visa sig. Och när den väl tittar fram; ja, då är man tex ute och går en mil och har glömt smörja in sig. Man bränner sig på axlarna (skithud) och sen svär man över det. Men när man som mest längtar efter sol (och D-vitamin), då är den som bortblåst.

För några år sen hade jag en arbetskollega som frågade mig när jag skulle ha semester...vet ni varför? Jo, för då visste han när han inte skulle ha semester. Japp, så är det! Såå, ni stackare som har semester nu, skyll på mig:-(

Men jag försöker slappna av ändå och njuta av vistelsen här i stugan. Det går ganska bra, trots allt.

På måndag ska jag faktiskt träna!! Jo, det är dagens sanning. Med PT-Camilla dessutom...haha..hoppas på ett svettigt pass. Jag skrattar lite lätt, vet inte varför. Men jag ser fram emot det, faktiskt. Och sen blir det en sväng in på jobbet.

Jag ska inte skriva allt för mycket om maten jag äter under min semester, men jag kan ju säga vad jag åt till frukost idag;

4 rostade mackor med Nutella
Kräm med mjölk och havrekuddar
Kaffe

Typ, inte så bra alltså:-)
Men gott!!

Nu ska jag in i duschen (vägrar bada när det är kallt och blåsigt). Sen en tur med bilen.....hejdå!

Presentation


Jag köpte en våg i januari 2012 och när jag ställde mig på den, tänkte jag; Antingen har jag övervikt eller så har jag underlängd. Men hur det än är, så är 100 kg för mycket till mina 158 cm.

Nu börjar min utmaning!

Kontakta mig

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards