Alla inlägg under juni 2014

Av Helena - 4 juni 2014 19:51

Hej,

Fasligt vad dålig jag är på att uppdatera här. Men det är väl för träning mm går uselt.
Men jag kämpar på mot hjärnspökena.

Såg finalen på Biggest Loser igår och jag blir så impad av dessa människor som har kämpat som tusan. Fatta vilken chans de har fått och vilka resultat! Wow!!

Just nu funderar jag på hur jag kommer att känna när jag efter nästan 25 år lämnar mitt jobb, för att börja på ett nytt. Det känns väldigt fantastiskt roligt att byta jobb och jag ser fram emot det så mycket. Men samtidigt blir jag lite skraj.......
Men det blir nog jättebra eller hur!!

Om jag skriver här lite oftare så kanske jag tränar lite oftare:) Tänk vad bra det skulle bli då.

Maten går sådär, ena veckan hyfsat och andra veckan skit. Men jag har ju mitt schema att följa och jag ska tametusan göra det också.
Och sen har jag en peppande coach! Så varför ska jag inte ta vara på chansen, jag med??

Ja, det var väl allt för idag

Hejdå!

Presentation


Jag köpte en våg i januari 2012 och när jag ställde mig på den, tänkte jag; Antingen har jag övervikt eller så har jag underlängd. Men hur det än är, så är 100 kg för mycket till mina 158 cm.

Nu börjar min utmaning!

Kontakta mig

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards