Alla inlägg under april 2013

Av Helena - 30 april 2013 20:53

Hej,

Nu är det dags att försöka sparka liv i den här bloggen! Och även sparka igång min träning.
Som ni förstår, så har det blivit väldigt lite träning......och vad beror det på då? Jaa, det kan man undra och svaret på det är lätt! Har helt enkelt inte orkat. Det är den där berömda svackan. Suck!! Mycket jobb, väldigt trött och sover dåligt. En mycket dålig kombination. Och det är då alla tänker; men träna då, då blir man ju pigg.
Ja, det kan hända men....

Men nu ska jag igång igen och förhppningsvis kommer jag känna lite glädje till träningen igen. Börjar i morgon med en pw med bästa pepp-kompisen Tessan.

Sen har jag tänkt mig lite träning på BalanZe, åtminstone 3 ggr/vecka. Mjukstartar lite.

Nu ska jag fira Valborg här hemma i soffan, det verkar vara fotboll som gäller.
God kväll!

Presentation


Jag köpte en våg i januari 2012 och när jag ställde mig på den, tänkte jag; Antingen har jag övervikt eller så har jag underlängd. Men hur det än är, så är 100 kg för mycket till mina 158 cm.

Nu börjar min utmaning!

Kontakta mig

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards