Alla inlägg under september 2012

Av Helena - 1 september 2012 10:09

Hej!
Jag ville bara skriva att det var nästan exakt dubbelt så många unika besökare i augusti jämfört med juli :-)
Känns kul att så många läser bloggen!
Och jag hoppas på ännu fler läsare.

Nu ska jag slänga ihop en kladdkaka och lite annat. Firar sonen idag, som fyller 15 år i morgon. Hipp hipp hurra!
Firade även igår att augusti är slut....med en god latte på Roggebageriet.

Ny månad med nya utmaningar!

Ha en bra dag!

Presentation


Jag köpte en våg i januari 2012 och när jag ställde mig på den, tänkte jag; Antingen har jag övervikt eller så har jag underlängd. Men hur det än är, så är 100 kg för mycket till mina 158 cm.

Nu börjar min utmaning!

Kontakta mig

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Gästbok

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards