Direktlänk till inlägg 17 november 2012

Lördag 17/11

Av Helena - 17 november 2012 11:59

Hej,

2 timmars promenad
2 timmar kvar den här veckan

Att gå 2 timmar innan frukost är ingen hit, det var segt i slutet.

Nu är bara 2 timmar kvar och jag har klarat veckans mål! Hur bra är inte det då? Det spelar ingen roll vad jag sätter upp för mål, jag blir sååå glad när klarar dom. Även om det är en liten skitsak som att gå ett antal timmar, blir jag otrolig glad när jag håller det jag skriver. Och det är en helt ny sida av mig:-)

Nästa helg har jag en annan stor utmaning:-) Jag ska vara barnvakt åt 3 små barn....fredag till onsdag!!! OMG!!
Äsch, det ska nog gå bra...
Olle 2,5 år & Ture 2,5 år & Ella 1,5 år.

Med lämning på dagis och sånt...det är ju ett tag sen man gjorde det, typ 15 år sen. Men mamma Ann lovar 5 kilos viktnedgång när jag passar dom och vad gör man inte för att tappa så många kilon?? :-)
Så om 2 veckor räknar jag med att vara nere i 80 kg eller hur Ann??

Hejdå!



 
 
Ingen bild

Ann

17 november 2012 22:42

Japp så sak det låta:-) får väl ringa o kolla läget emellan;-) kram världens bästa barnvakt!!

Helena

18 november 2012 11:19

Det kommer att gå bra! Ni kan ta semester och bara koppla av. Kram

 
Ingen bild

Bettan

18 november 2012 17:30

Hej vännen!

Heja heja heja heja!!!

Jag vill se måttbandet Helena!
Hur många centimeter har du tappat??

Kram Bettan

Helena

18 november 2012 18:43

Hej Bettan!

Tack:-) Tyvärr mätte jag mig inte från början. Så jag vet inte. Själv tycker jag inte att det syns så mycket. Men jag hoppas väl att jag har minskat några cm. Kram på dig!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena - 21 december 2014 17:44


Hejsan, Det här kan bli årets sista blogginlägg! Och förresten, en av de första också:) Så....vad har hänt sen sist? Jag har bytt jobb, bytt träningsställe, har kommit igång med träningen igen, fått lite nya ideer och lite annat. Och nu...

Av Helena - 4 juni 2014 19:51


Hej, Fasligt vad dålig jag är på att uppdatera här. Men det är väl för träning mm går uselt. Men jag kämpar på mot hjärnspökena. Såg finalen på Biggest Loser igår och jag blir så impad av dessa människor som har kämpat som tusan. Fatta vilken...

Av Helena - 28 april 2014 22:52

Hej, Jaha, då var man igång igen. Nya tag, nya krafter och mer motivation! Dag 1 av 90 Det har gått sådär....Det sket sig med promenaden i morse. Jag var för en gång skull laddad när jag vaknade i morse. Tills jag såg att jag ställt klock...

Av Helena - 18 april 2014 20:02

Hej, Nu var det länge sen jag skrev här. Men jag tror och hoppas att det blir en ändring på det snart. Eller jag vet att det blir det! Då jäklar!! ...

Av Helena - 2 februari 2014 18:34


Hej, Jaha, så har man avverkat 2:a passet på gymmet. Jag körde samma schema som jag fått men fuskade med de sista 20 konditionsminutrarna, som jag ska köra efter styrkan. Tanken var att jag skulle gå och jogga på löpbandet (omväxlande) men va faan...

Presentation


Jag köpte en våg i januari 2012 och när jag ställde mig på den, tänkte jag; Antingen har jag övervikt eller så har jag underlängd. Men hur det än är, så är 100 kg för mycket till mina 158 cm.

Nu börjar min utmaning!

Kontakta mig

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards